سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:
با سلام خدمت تابناک عزیز
چند روز پیش تعداد 3 عدد پنیر پیتزا پاستوریزه !!! شرکت پگاه گلپایگان خریداری کردم بعد از مراجعه به منزل و قبل از بازکردن، داخل یکی از بسته های این محصول بهداشتی و پاستوریزه متوجه شی نامتعارفی شدم که به پیوست عکسش را برایتان ارسال کردم البته باید بگوبم هرچقدر هم دقت کردیم نتوانستیم متوجه هویت واقعیاش شویم که تکه ای از موی بهداشتی شده انسان است یا تکه ای از شاخک حشره!
بعد از کلی شوک و ندامت از
مصرف چندین ساله محصولات بهداشتی این شرکت معتبر، تصمیم گرفتم تا به واحد شکایات
مردمی شرکت مذکور اطلاع دهم. پس از تماس با شماره درج شده بر روی محصول، با پیغام
گیر صوتی روبرو شدم و پس از گذاشتن پیغام و شماره تماس و آدرس، یک دوره انتظار ده
روزه را برای برقراری تماس از طرف مسئول شرکت گذراندیم که نتیجه ای نداشت و مجدداً
با کند و کاو و جستجو در اینترنت شماره تلفن مستقیم کارخانه را در شهر گلپایگان
پیدا کردم و پس از تماس و اطلاع رسانی خدمت مسئول محترم واحد شکایات جناب آقای
جمالی، ایشان فرمودند که با توجه به ازدحام کاری نتوانستند که پیغام ضبط شده ما را
پیگیری کنند!!! و بنا شد ایشان یکی از
همکارانشان را بفرستند تا پیگیری وضعیت این محصول را انجام دهند و از آن زمان تا
الان تقریباً سه هفته است که چشم انتظار تشریف فرمایی نماینده محترم شرکت و
پاسخگویی ایشان هستیم که تا الان حادث نشده و لازم به ذکر است که بعد از آن تاریخ
تا الان 4 مرتبه با واحد شکایات هم تماس گرفتیم و هر بار هم گفتند که منزل را ترک
نکنید تا فردا همکارمان بیاید.لازم به ذکر است مستندات (عکس) شیء پیدا شده در دفتر
تابناک موجود است.
جوابیه:
با سلام
احتراما پیرو درج شکایت مورخ 6/4/92یکی از مصرف کنندگان محترم درخصوص محصول تولیدی این شرکت ضمن تشکر از ایشان به دلیل انتقاد اعلام شده به استحضار میرساند شرکت پگاه گلپایگان یکی از معدود شرکتهای لبنی است که در صورت بروز هرگونه مشکل کیفی یا عدم رضایت مصرف کنندگان محترم ( به هر دلیل) ،محصول تولیدی خود را بدون چون و چرا پس می گیرد. گواه این موضوع ذکر جمله : ًمصرف کننده محترم چنانچه کیفیت محصول به هر دلیل مورد رضایت شما نمیباشد به فروشنده باز پس دهید ً، روی کلیه بسته بندیهای محصولات میباشد. در خصوص شکایت اعلام شده نیز هماهنگی لازم جهت جایگزینی محصول انجام پذیرفته که به دلیل بعد مسافت شرکت تا تهران و همچنین 2 نوبت عدم حضور شخص شاکی در محل با تاخیر جایگزینی محصول صورت پذیرفت که در این زمینه از مصرف کننده محترم عذر خواهی و در نهایت رضایت ایشان جلب گردیده است . درخصوص مشکل احتمالی مورد اشاره در شکایت نیز موضوع ضمن ارجاع نمونه به واحدهای کیفیت و تولید شرکت بررسی و ترتیب اثر داده خواهد شد .با تشکر از مدیریت محترم سایت تابناک که همیشه حامی تولیدکننده و مصرف کننده میباشدوبا تاکید برحق مسلم مردم فهیم ایران در طرح هرگونه شکایت وانتقاد تقاضا دارد به منظور بررسی دقیق تر شکایات واصله قبل از انتشار خبر استعلامهای لازم از تولید کننده نیز بعمل آید .
با تشكر
روابط عمومی
پگاه گلپایگان