نقاشی دیواری در پارک هفده تن

:
  1  /  3

در ادامه نقاشی دیواری پارک هفده تن و بعد از طراحی و خلق حماسه ماندگار نهم دی بر روی دیوار مشترک پارک و بنیاد شهید، دیوار مقابل مجموعه اسباب بازی و فضای سبز پارک هفده تن و مجاور امامزادگان هفده تن با موضوع نشاط در طبیعت نقاشی شد.
هدف از اجرای این طرح، هماهنگ سازی جلوه دیوار با طبیعت اطراف و به تصویر کشیدن جلوه های زیبای هستی به مخاطبین در کنار محیط بازی و نشاط آنان ذکر شده است. طراحی و اجرای این سبک مدرن تصویر سازی به سفارش مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری گلپایگان توسط سرکارخانم ساره پهلوانی در مدت 1/5 ماه و با هزینه ای در حدود 25 میلیون ریال انجام شده است
*****************************
بهسازی بلوار شهید خرازی

بهسازی بلوار شهید خرازی (کانال لاهوتی)که در سال گذشته عملیات درپوش گذاری و جدول گذاری آن به پایان رسیده بود، در سال جاری عملیات رنگ آمیزی جداول و بهسازی فضای داخلی آن توسط سنگ دانه های رنگین با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال به پایان رسید.
***********************************
 
: بهره برداری از پایگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی بازار

 

  1  /  2

همزمان با روز شهرداری (14تیر1392)به منظور تسریع در ارائه عملیات امدادی و فوریت های آتش نشانی و امکان مدیریت بحران در مرکز بازار سنتی و تاریخی شهر از پایگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی بازار واقع در انتهای کوچه رودکی- پارکینگ بازار بهره برداری گردید. در این پایگاه که فعلاً از یکدستگاه موتور سیکلت 4 چرخATVمجهز به تجهیزات امدادی و اطفاء حریق استفاده می شود یک نیروی عملیاتی با انجام 8 ساعت کشیک موظف در ساعات شلوغی و ازدحام بازار انجام وظیفه می نماید که در صورت لزوم جهت اطفاء حریق از مخازن آب هیدرانت بازار استفاده می گردد. هدف از راه اندازی این پایگاه تسریع در ارائه عملیات امدادی در صورت لزوم و امکان ورود و مانور در محدوده ها و معابر غیرماشین رو بازار سنتی و تاریخی گلپایگان می باشد.

برای تجهیز این پایگاه در حدود 300 میلیون ریال هزینه شده است.

شماره تماس ضروری با این پایگاه 3221125 و یا شماره 125 ایستگاه مرکزی می باشد.

 *******************************************************

خرید لوازم و تجهیزات كامل غواصی به منظور آمادگی بیشتر برای مواقع بحران
 
  
:

با عنایت به طی دوره های آموزشی غواصی و اخذ گواهی بین المللی در سال 1391 توسط دو نفر از نیروهای واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان ، در سال جاری شهرداری گلپایگان به منظور پیش بینی و آمادگی لازم برای مواقع بحران و حادثه، اقدام به خرید لوازم و تجهیزات کامل غواصی به ارزش پانصد میلیون ریال نمود