گیاهان دارویی
پزشکی

عصاره ي سير و ليموترش

1- مصرف عصاره:

اگر دچار رسوب گرفتگي در رگهاي بدن شده ايد، نيازي به عمل قلب باز وجود ندارد؛ زيرا گرفتگي رگها پس از اين، شما را آزار نخواهد داد. فقط كافي است روزي نصف استكان (معادل 30cc) از اين شربت غليظ و طبيعي ميل نماييد، تا به كلي برطرف گردد.

2- طرز تهيه:

تعداد 30 حبه ي سير را پوست گرفته همراه با 5 عدد ليموترش (شيرازي) با پوست كه قبلاً هسته هاي آن را گرفته ايد، در هم زن (ميكسر) بريزيد. پس از آن كه همه ي محتويات در ميكسر له شد با يك ليتر آب مخلوط نموده و بجوشانيد .( نكته ي مهم: فقط و فقط، يك بار جوش بخورد) پس از سردشدن، آن را از صافي رد نموده و محتويات را داخل يك شيشه بريزيد و در يخچال نگهداري كنيد.

3- مصرف:

همانطور كه قبلاً نيز گفته شد، روزانه نصف استكان (معادل 30cc) از اين مايع (به اختيار خودتان قبل يا بعد از غذاهاي اصلي) ميل نماييد. پس از سپري شدن سه هفته از مصرف مداوم اين عصاره ي طبيعي، احساس جواني و شادابي در تمام وجود بدنتان قابل لمس است. تمامي گرفتگي هاي رگ هاي بدن و ساير عوارض آنها به عنوان مثال ديد كم و سنگيني گوش به حالت عادي خود بازخواهد گشت.

به ياد داشته باشيد؛ بعد از مصرف يك دوره ي سه هفته اي، شما بايد هشت روز استراحت كرده و سپس دومين دوره ي مصرف سه هفته اي را اجرا كنيد. به اين ترتيب يك موفقيت مؤثر ايجاد مي شود. اين دوره ي درمان، ارزان، مؤثر و بي ضرر را مي بايست هر ساله تكرار كرد.

4- بوي سير:

با خوردن اين مايع، هيچ كس بوي نامطلوب سير را حس نخواهد كرد(امتحان كنيد)

5- خواص شربت:

نيروهاي شفابخش سير و ليموترش، كاملاً خود را پس از مصرف اين مايع، نشان مي دهند. افرادي كه مبتلا به كلسترول بد (ldl) بوده و رگ هاي آنها رسوب گرفتگي دارد و يا اين كه مشكل چربي خون دارند، مي توانند شبها بدون پريشاني خاطر خواب راحت و آسوده اي داشته باشند. به فعاليت هاي بدني، ورزش پرداخته؛ زيرا انسداد رگهاي آنها از بين رفته است.

همچنين مصرف اين عصاره را براي كساني كه سايش دندان (دندان كروچه) داشته و يا جرم دندان دارند، مفيد است. در آخر توصيه مي كنيم براي اينكه سير را پوست بكنيد، سير را درون كاسه اي آب ريخته و پس از آن پوست سير، به راحتي از آن جدا مي شود.

اين مطلب از سايت دانشكده ي پزشكي، دانشگاه ارلانگن به نشاني:  http://www.uni-erlangen.org  برداشت و ترجمه گرديده است.لازم به توضيح است كه؛ دانشگاه ارلانگن (University of Erlangen) در منطقه ي باواريا، در شمال شرق كشور آلمان واقع است


نوشته شده در تاريخ پنجشنبه نهم آبان ۱۳۹۲ توسط آخاله از منابع دیگر


 

شارژ ایرانسل

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا

دانلود

دانلود