رشد ۱۰۰ درصدی پرداخت زکات در گلپایگان


رشد 100 درصدی پرداخت زکات در گلپایگان

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)گلپایگان گفت: در سال ۹۳ میزان زکات پرداخت شده توسط مردم ۷۲۰ میلیون تومان بود که این مقدار در مقایسه با رقم ۷۸ میلیون تومانی سال ۹۲ جهش کم‌‌سابقه ۱۰ برابری معادل ۱۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

سیدرسول محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گلپایگان با اشاره به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گلپایگان اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار و 548 خانوار مشتمل بر 6 هزار و 24 نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو افزود: تلاش همه ما این است که در سال جدید با همدلی و تعامل به گونه‌ای عمل کنیم که در زمینه‌های ارائه خدمات به مددجوبان و توانمندسازی نیازمندان موفق باشیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)گلپایگان با اشاره به آمار خدمات ارائه شده توسط این نهاد و همچنین مشارکت‌های مردمی در سال 93 گفت: در سال 93 میزان کل درآمدهای کمیته و کمک‌های مردمی شامل صدقات، ثبت‌های انتظامی، جشن نیکوکاری و سایر موارد به بیش از  37 میلیارد ریال رسید.

وی بیان کرد: این رقم با توجه به میزان درآمد 9 میلیارد ریالی سال 92 افزایش 4 برابری درآمد و همچنین مشارکت‌های مردمی را نشان می‌دهد که رشدی قابل توجه است.

محمدیان تصریح کرد: در سال 93 میزان زکات پرداخت شده توسط مردم 720 میلیون تومان بود که این مقدار در مقایسه با رقم 70 میلیون تومانی سال 92 جهش کم‌ سابقه 10 برابری معادل 100 درصد رشد را نشان می‌دهد که این تحقق این مهم جای قدردانی از مردم شهرستان را دارد.

وی با تاکید بر فعالیت‌های آموزشی برای مددجویان مستعد و وارد کردن آنان به بازار کار، اظهار داشت: در سال 93 مبلغ 500 میلیون ریال برای آموزش فنی حرفه‌ای 646 نفر از مستعدین اشتغال هزینه شد که امیدواریم بازخورد این طرح را در سال 94 با حضور این افراد در بازار کار و تقاضا برای وام اشتغال ببینیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گلپایگان خاطرنشان کرد: پرداخت 100 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به مبلغ 150 میلیون تومان، کمک هزینه تامین و تعمیر مسکن به 77 نفر از مددجویان، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی به تعداد 341 نفر و به مبلغ 36 میلیارد و 620 میلیون ریال و ارائه خدمات کاریابی به 35 نفر از مددجویان از دیگر خدامت کمیته شهرستان در سال 93 بود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon