دایره‌المعارف شهدای شهرستان گلپایگان رونمایی می‌شود

دایره‌المعارف شهدای شهرستان گلپایگان رونمایی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: کارهای ابتدایی ایجاد دایره‌المعارف شهدای شهرستان گلپایگان انجام گرفته و تلاش ما این است که با همکاری سایرین این دایره‌المعارف در یادواره شهدای شهرستان در دهه فجر رونمایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلپایگان، محمداسماعیل علیشاهی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان اظهار داشت: از سال 91 بنابر دغدغه مسئولان شهرستان در برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت دائمی و مستمر، ستاد برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان شکل گرفت.

وی افزود: در این مدت علاوه بر یادواره‌های محلی که سالانه چندین بار در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود، مقرر شد هرسال یادواره بزرگ شهدای شهرستان هم در یکی از 3 شهر و حتی در آینده در روستاها هم برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: در همین راستا سال گذشته کنگره بزرگ سرداران و 372 شهید شهرستان برگزار شد و امسال هم یادوراه‌ای بزرگ برای شهدای شهرستان اما این بار در شهر گوگد و در روز 14 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات مانند دیدار با تمام خانواده شهدا، نصب تمثال شهدا در شهر و دیگر موراد سال گذشته انجام شده است، تصریح کرد: برگزاری این یادواره بزرگ به انسجام و برنامه‌ریزی بلند مدت و البته همکاری و تعامل سایر کمیته‌های تخصصی یادواره دارد.

علیشاهی به ایجاد دایره‌المعارف شهدای شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: اطلاعات، تصاویر، وصیت‌نامه‌ها و سایر موارد لازم برای این کار جمع‌آوری و دسته‌بندی شده و در آستانه اجرای این کار بزرگ قرار داریم و امیدوار هستیم با همکاری سایرین بتوانیم در این یادواره این دایره‌المعارف ارزشمند رونمایی شود.

معاون فرماندار گلپایگان نیز بیان کرد: یادواره‌های شهدا تلنگری برای ما هستند که فراموش نکنیم در مقطعی از تاریخ ما چگونه شهدای گرانقدر همه چیز خود را در طبق اخلاص نهادند تا عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان بیاورند.

علیرضا غیور با تاکید بر همکاری دستگاه‌های مختلف و مشخص کردن کمیته‌های تخصصی برگزاری یادواره گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای حضور حداکثری جوانان در این مراسم ارزشمند بهره ببریم و در برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدا تلاش کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon