۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۹۶۲۷
انتشار: ۰۰:۰۶ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۵

کور شدن دختر 25 ساله در چهارشنبه سوری مهاباد

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد گفت: 25 مصدوم تا ساعت 23:15 سه شنبه شب به این بیمارستان مراجعه کردند.

امید صادق امیری سه شنبه شب در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در حوادث چهارشنبه سوری شهرستان مهاباد 24 مصدوم جراحت سطحی داشتند که بصورت سرپایی مداوا شدند اما متاسفانه یک دختر 25 ساله به علت تخلیه چشم، یکی از چشم های خود را از دست داد و برای جراحی به تبریز منتقل شد.

وی افزود: تا کنون قطع شدگی اعضا یا سوختگی قابل توجه در بین 24 مصدوم مراجعه کننده به بیمارستان نبوده و این مصدومان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند. 
برچسب ها: مهاباد
ارسال به دوستان
مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود» چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟ مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس) نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند امروز با حافظ: کس نیست که افتادهٔ آن زلفِ دوتا نیست میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟ انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟ خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی! ساختار مغز زنان در طول قاعدگی واقعا تغییر می‌کند این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس) درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد
وبگردی