آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

نوروز نشانی ز بهاران دارد * یاد خوشی از دیار یاران دارد * این آتش عشقی که نهان در دل ماست * آتشکده ای به نام ایران دارد



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی دربیماری های التهابی آرتریت روماتویید و نقرس


پوشاک (برند)


نمادی شایسته در آیینه فرهنگ گلپایگان - دکتر ابراهیم جعفری


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


مهندس علیقلی بیانی ، فرزانه‌ای از جنس آب - استاد علی اکبر جعفری

در آغاز مسول ساختن سد اختخوان مهندس طالقانی بود ولی به علت ساختن سد کرج استعفا داد و مهندس علیقلی بیانی که رشته تحصیلی اش مرتبط با سدسازی و لوله کشی شهرها بود به اختخوان رفت و دوسال و نیم آن جا ماند و کار سد را به سرانجام رساند.


" سمنو " به یاد "بی بی" ..... توحیدنیکنامی

ننه جون من سمنو می‌خواهم یار شیرین دهنو می‌خواهم
عاشقم من به لقای سمنو سر و جانم به فدای سمنو
سمنو خوب تر از جان من است سمنو شیره‌ی دندان من است
من که در مطبخِ تو آشپزم سمنو را به جه شکلی بپزم؟
ننه جون ارث به اولاد بده سمنو را تو به من یاد بده


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.











گلپایگان؛ قطب صنعتی تولید قطعات آینده گروه خودروسازی سایپا
[11 تير 95]

گلپایگان؛ قطب صنعتی تولید قطعات آینده گروه خودروسازی سایپا

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از شرکت های زیرمجموعه سایپا در گلپایگان گفت: نکات مثبت و ارزنده ای در این شرکت های قطعه سازی وجود دارد و آینده سایپا بسیار روشن است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شرکت های بهران موتور، سایپا پلوس، صنعت پژوهان کیا در گلپایگان با تاکید بر حمایت وزارتخانه از صنعت قطعه سازی و خودروسازی گفت: راه برون رفت صنعت خودرو از مشکلات در شرایط فعلی مشارکت، توسعه و تقویت قطعه سازان است. در صحنه های بین المللی مشارکت کمی وجود دارد و باید زمینه خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریانمان را تقویت کنیم و به کیفیت محصولات توجه بیشتری داشته باشیم و همچنین محصولات را با قیمت منطقی ارائه کنیم. 

وی در ادامه با اشاره به سیاست گذاری های وزارت صنعت، معدن و تجارت در صنعت خودرو افزود: این سیاست هایی است که در صنعت خودرو از طرف وزارت خانه دنبال می شود، از نکات کلیدی که از راهکارهای پیشنهادی وزارتخانه نیز است و باعث توسعه و جهش صنعت خودرو می شود، مشارکت در سطح بین المللی است که در این زمینه شاهد موفقیت هایی نیز بوده ایم و در آینده نیز شاهد حضور خودروسازان موفق در عرصه جهانی با همکاری و مشارکت خودروسازان ایرانی خواهیم بود.

معظمی با تشریح اقتصاد مقاومتی و تاکید بر حضور در بازارهای جهانی گفت: اقتصاد مقاومتی دارای دو ویژگی درون گرا و برون گرا است، درون گرایی به معنی استفاده از توانمندی های داخلی از جمله ظرفیت نیروی انسانی و سخت افزار و تجهیزات است و نگاه برون گرا داشتن به معنی این است که این توانمندی داخلی را تبدیل کنیم به محصولی برای عرضه در بازار جهانی که بتوانیم در بازار بین الملل حضور فعال داشته باشیم به عبارت دیگر ما هر سهمی که از بازار بین المللی بگیریم در واقع توانسته ایم در جهت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم و به همین دلیل یکی از سیاست های ما مشارکت با خودروسازان بزرگ دنیا است. 

در ادامه شیخ عطار مدیر عامل مگاموتور با اشاره به ماموریت بزرگ مگاموتور گفت: شرکت مگاموتور که یکی از ظرفیت های بالقوه کشور است در چارچوب مسئولیتی که از طرف گروه معین شده، وظیفه تولید و تامین قطعات موتور، گیربکس و اکسل سایپا را به صورت انبوه بر عهده دارد. 

وی با اشاره به قطب های صنعتی تولید قطعات در کشور گفت: مگاموتور با شناسایی و تقویت قطب های صنعتی کشور از جمله تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز به تقویت و حمایت از آن‌ها پرداخته و گلپایگان یکی دیگر از قطب های قدرتمند تولید قطعه است که با توجه به مزیت های که دارد یکی از اولویت های مگاموتور برای استفاده از محصولات تولیدی قطعه سازان است. 

شیخ عطار افزود: یکی از وظایف و اولویت هایی که شرکت مگاموتور برای کاهش هزینه تولید در نظر دارد، انتقال خدمات مهندسی و بنگاه داری به این شرکت ها است تا این شرکت ها بتوانند در کوتاه مدت ضمن حفظ  و ارتقاء مزیت ها در جهت رفع نقص بنگاه های خود تلاش کنند. 

مدیر عامل مگاموتور با اشاره به لزوم حضور در بازار بین الملل گفت: باید با شناسایی مزیت های بالقوه در کشور و استفاده بهینه از آن وارد اقتصاد جهانی شویم و در این راه جایی برای یارانه وجود ندارد.

شیخ عطار با تاکید بر حمایت مالی از قطعه سازان تصریح کرد: با مدیریت در وضعیت نقدینگی قطعه سازان می توان کمک بزرگی به این صنعت کنیم و پرداخت های 120 روزه جزء ماموریت های مگاموتور است.

وی در پایان با اشاره به توانمندی قطعه سازان ایرانی در تولید قطعات کیفی گفت: قطعه سازان ما شرکت هایی خصوصی بزرگی هستند که بصورت گسترده فعالیت می کنند، برای حضور و ماندگاری در بازار باید کیفیت محصولاتشان قابل رقابت با محصولات خارجی باشد چرا که خودروسازان خارجی که در حال حاضر در ایران فعالیت می کنند تمایل به خرید قطعات مورد نیاز خود از قطعه سازان ایرانی را دارند.
اين مطلب تاکنون 2144 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |