آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

گلها و سبزیجات بهاری در ارتفاعات گلپایگان -موسیر ، لاله ، مرزنجوش ، شوید



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی دربیماری های التهابی آرتریت روماتویید و نقرس


پوشاک (برند)


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.


خانه ها و کوچه باغ های دیدنی حسن حافظ


مسجد تاریخی حاج ملاعلی

شبستان تاریخی مسجد حاج ملاعلی با معماری زیبا در مرکز شهر گلپایگان در خیابان مسجد جامع واقع است این بنای ارزشمند با قدمت 200 ساله هم اکنون قابل استفاده و بازدید دوستداران میراث فرهنگی می باشد











نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس: برخی از صنایع لبنی تنها با 20 درصد ظرفیت فعالیت دارند
[22 مهر 96]

شرکت های لبنی و لبنیات

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: برخی از صنایع کوچک لبنی در کشور تنها با 20 درصد ظرفیت فعالیت می کنند این در حالیست که با اتصال صنایع کوچک توسط یک شرکت مادر به بازار صادراتی می توان این ظرفیت را به 80 درصد رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی بختیار درباره صادرات محصولات لبنی و زراعی به بازارهای هدف، اظهار داشت: امکان بازاریابی پایدار برای بنگاه های کوچک لبنی و زراعی در بازار صادراتی  وجود ندارد، زیرا شرکت های کوچک قابلیت رقابت با کمپانی‌های بزرگ در چرخه صادرات را  ندارند و این امر یکی از موانع بزرگ صادراتی است.

وی با بیان  اینکه برای توسعه و چرخش صادرات محصولات لبنی و زراعی به بازارهای هدف باید بنگاه های کوچک لبنی زیر لوای کمپانی‌های بزرگ شکل بگیرند، تصریح کرد: افزایش تناژ محصولات لبنی برای رقابت در بازار لبنیات امری اجتناب ناپذیر است.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس ادامه داد: برای پایداری و تداوم صادرات در بازار لبنیات باید  صنایع کوچک تحت عنوان یک برنده ویژه محصول را به بازار صادراتی صادرکنند تا  از نظر  تامین سلایق مشتری و پاسخ گویی به نیازهای بازارهای بین الملل بتوان تولید صادراتی را رقم زد.

وی افزود: برای صادرات به بازارهای جهانی در حیطه لبنیات در کشور باید صنایع کوچک به طریق مجزا، تولید را در سرلوحه فعالیت داشته باشند اما با تعریف یک شرکت مادر تولیدات با یک برند ویژه به بازار جهانی صادر شود.

بختیار ادامه داد: کیفیت، بهداشت و برند باید یک شناسنامه به ویژه در محصولات لبنی توسط شرکت های مادر می تواند تعیین و در پروسه صادراتی عملیاتی شود، زیرا برای حضور  پایدار در بازار صادراتی باید مولفه های اساسی تولید با بالاترین درجه کیفیت رعایت شود.

وی افزود: برخی از صنایع کوچک لبنی در کشور تنها با 20 درصد ظرفیت فعالیت می کنند این در حالیست که با اتصال صنایع کوچک توسط  یک شرکت مادر به بازار صادراتی می توان این ظرفیت را  به 80 درصد رساند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یادآور شد: بازارهای بکر لبنی در کشورهای قطر، روسیه و عراق تنها با نظم دهی صادراتی صنایع کوچک لبنی برای ایجاد ارزآوری و اشتغال زایی شکل می گیرند.

وی افزود: ما در شرایطی که با عراقی ها روابط سیاسی مناسب داریم و طرف عراقی هم تمایل به همکاری های تجاری دارد اما متاسفانه نتوانسته ایم محور صادرات را در این چرخه فعال کنیم اما کشور ترکیه با برنامه ریزی صادراتی توانسته است، بازار پردرآمد عراق را در زمینه صادرات لبنیات به دست بگیرد.

اين مطلب تاکنون 2417 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |