آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

گلها و سبزیجات بهاری در ارتفاعات گلپایگان -موسیر ، لاله ، مرزنجوش ، شوید



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی دربیماری های التهابی آرتریت روماتویید و نقرس


پوشاک (برند)


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.


خانه ها و کوچه باغ های دیدنی حسن حافظ


مسجد تاریخی حاج ملاعلی

شبستان تاریخی مسجد حاج ملاعلی با معماری زیبا در مرکز شهر گلپایگان در خیابان مسجد جامع واقع است این بنای ارزشمند با قدمت 200 ساله هم اکنون قابل استفاده و بازدید دوستداران میراث فرهنگی می باشد











گذر خط ریلی در مسیر منطقه حیاط وحش موته-اصفهان با مشکل زیست محیطی مواجه می شود.
[19 شهريور 97]

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار :

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار گفت : گذر خط ریلی در مسیر منطقه حیاط وحش موته-اصفهان با مشکل زیست محیطی مواجه می شود.

علی بختیار   نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: با توجه به این‌که راه آهن اراک- خمین-گلپایگان- میمه-اصفهان در یک ردیف اعتباری برای تملک بودجه پیش بینی شده بود، اما منابع کافی برای اجرایی شدن این پروژه وجود نداشت.

وی افزود: حتی بخش‌هایی از پروژه راه آهن اراک- خمین-گلپایگان- میمه-اصفهان بدون مطالعه اقدام و پس از مدتی رها شده بود البته این پروژه باید در پیوست یک قانون بودجه به سمت اجرایی شدن پیش می‌رفت، اما معوق مانده بود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانجام با پیگیری‌های انجام شده سال گذشته در پیوست یک قانون بودجه قرار گرفت و هفت میلیارد تومان اعتبار دریافت شد، پس از انتخاب پیمانکار با موافقت استاندار اراک پنج کیلومتر جاده از مسیر ایستگاه ملک آباد در مسیر اراک در اختیار گرفته شد و اکنون زیرسازی آن به اتمام رسیده است.

وی گفت: گذر خط ریلی در مسیر منطقه حیاط وحش موته-اصفهان با مشکل زیست محیطی  مواجه می‌شد و همین سبب معوق ماندن پروژه بود که به سمت خوانسار تغییر مسیر داده شد.

 بختیار با بیان اینکه با اعتبار 50 میلیارد تومان کل پروژه در مسیر خمین- گلپایگان- خوانسار- دامنه- اصفهان انتخاب پیمانکار می‌شود، تصریح کرد: به دلیل اقتصادی بودن مسیر ریلی می‌توان از انواع حمل و نقل استفاده کنیم که تحقق آن منشأ تحول بزرگ اقتصادی در منطقه غرب استان می‌شود.

اين مطلب تاکنون 1681 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |