آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ . وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ . لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَةُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن کُلِّ أَمْرٍ . سَلَامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی دربیماری های التهابی آرتریت روماتویید و نقرس


پوشاک (برند)


نمادی شایسته در آیینه فرهنگ گلپایگان - دکتر ابراهیم جعفری


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


مهندس علیقلی بیانی ، فرزانه‌ای از جنس آب - استاد علی اکبر جعفری

در آغاز مسول ساختن سد اختخوان مهندس طالقانی بود ولی به علت ساختن سد کرج استعفا داد و مهندس علیقلی بیانی که رشته تحصیلی اش مرتبط با سدسازی و لوله کشی شهرها بود به اختخوان رفت و دوسال و نیم آن جا ماند و کار سد را به سرانجام رساند.


" سمنو " به یاد "بی بی" ..... توحیدنیکنامی

ننه جون من سمنو می‌خواهم یار شیرین دهنو می‌خواهم
عاشقم من به لقای سمنو سر و جانم به فدای سمنو
سمنو خوب تر از جان من است سمنو شیره‌ی دندان من است
من که در مطبخِ تو آشپزم سمنو را به جه شکلی بپزم؟
ننه جون ارث به اولاد بده سمنو را تو به من یاد بده


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.











بختیار: خودروسازی داخلی یک صنعت کاملا کپی است
[13 آذر 97]

بختیار:

خودروسازی داخلی یک صنعت کاملا کپی است

سرویس اقتصادی
نماینده مردم گلپایگان، خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند.خودروها نه به لحاظ ایمنی و کیفیت و نه به لحاظ خدمات پس از فروش در سطح خوبی نیستند.
سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 20:48

علی بختیار؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص وضعیت قیمت خودرو ها گفت: با چالش بزرگی در حوزه خودرو مواجه هستیم و آن اینکه خودرو سازان داخلی را به بخش خصوصی واگذار نکردیم.
وی افزود:ایران خودرو و سایپا دو خودروساز بزرگ توسط دولت اداره می شوند. امروز خودرو سازی دچار ضعف جدی است و اداره خوبی نداشتند.
بختیار به نارضایتی کسانی که خودرو ثبت نام کرده ولی در موعد قرارداد تحویل نگرفته اند اشاره کرد و افزود:مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند.خودروها نه به لحاظ ایمنی و کیفیت و نه به لحاظ خدمات پس از فروش در سطح خوبی نیستند.

خودروسازی باید به افراد اهل واگذار شود


عضو کمیسیون اصل نود راه چاره را واگذاری خودروسازی به افراد اهل دانست و افزود:در شرایط فعلی کسی که بتواند اهل مدیریت صحیح در این زمینه باشد را نداریم.
 بختیار گفت: امروز خودروسازان ما با این قیمت هایی که محصولات خود را عرضه می کنند دچار زیان شدند و با این روند انباشت زیان طی سالهای آینده منجر به ورشکستگی خودروسازان می شود.

خودروسازی داخلی یک صنعت کاملا کپی است

بختیار عنوان کرد:نداشتن بهره وری و شکل گیری صنعت بدون فن آوری، تکنولوژی باعث شکست این صنعت می شود.
وی عمده مشکلات خودروسازی داخلی را قیمت بالا و کیفیت پایین دانست و تصریح کرد:خودرو سازان باید تکنولوژی داشته باشند.خودروسازی ما یک صنعت کاملا کپی است که فن آوری در آن آمیخته نیست. شاید ایجاد تنوع در محصول و ارتقا دادن خودروهای جدید بتواند خودروسازی داخلی را از این وضعیت نجات دهد.ولی ثبات کیفیت در قبال افزایش قیمت پذیرفته نیست.

اين مطلب تاکنون 1470 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |