آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

گلها و سبزیجات بهاری در ارتفاعات گلپایگان -موسیر ، لاله ، مرزنجوش ، شوید



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی دربیماری های التهابی آرتریت روماتویید و نقرس


پوشاک (برند)


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.


خانه ها و کوچه باغ های دیدنی حسن حافظ


مسجد تاریخی حاج ملاعلی

شبستان تاریخی مسجد حاج ملاعلی با معماری زیبا در مرکز شهر گلپایگان در خیابان مسجد جامع واقع است این بنای ارزشمند با قدمت 200 ساله هم اکنون قابل استفاده و بازدید دوستداران میراث فرهنگی می باشد











گلپایگانی‌ها از طریق 137معضلات شهری را با شهرداری در میان بگذارند
[26 آبان 99]

گلپایگانی‌ها از طریق 137معضلات شهری را با شهرداری در میان بگذارند

شهردار گلپایگان گفت: شهروندان گلپایگانی از این پس هر گونه مشکل شهری که در سامانه 137 مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت می‌کنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (دوشنبه) پس از گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه 137 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را می‌توانند از طریق سامانه 137 به شهرداری اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است و با تغییر و تحولی که در سامانه 137 شهرداری گلپایگان به وجود آمد مشکلات و معضلات شهروندان در اولویت قرار داده شده است، افزود: شهروندان از این پس هر گونه مشکل شهری که در سامانه 137 مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت می‌کنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود پیدا کنیم.

شهردار گلپایگان با تأکید بر اینکه پرسنل سامانه 137 به صورت شبانه روزی وظیفه دارند نسبت به درخواست‌های شهروندان و رفع مشکلات شهری بدون وقفه اقدام کنند، تصریح کرد: عمده ارزیابی مدیران شهرداری گلپایگان از طریق سامانه 137 است در واقع مدت زمان پاسخگویی و پیگیری مشکلات شهروندان ملاک ارزیابی خواهد بود.

شکرزاده با بیان اینکه ماهانه سه بار با حضور در سامانه 137 از این طریق پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان هستم، تصریح کرد: اکنون با توجه شیوع بیماری کرونا در روزهای ملاقات مردمی پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه 137 انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در سه ماه نخست امسال یکهزار تماس از طریق سامانه 137 شهرداری برقرار کردند که 90 درصد موارد انجام شده است، گفت: امروز دوشنبه 26 آبان 55 تماس از طریق سامانه 137 برقرار شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: بیشترین درخواست شهروندان آسفالت و روکش معابر است؛ در بودجه سال 99 سه میلیارد تومان برای آسفالت خیابان و معابر شهر اختصاص دادیم، اما به دلیل نوسانات قیمت قیر تاکنون فراتر از بودجه هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان امروز در گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه 137 پاسخگوی مشکلات 55 نفر از شهروندان بود.

اين مطلب تاکنون 810 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |