آخرين به روز آوري سايت سه شنبه ۲۴ فروردين ماه ۱۴۰۰

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيَ أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَى سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ يُرِيدُ اللّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلاَ يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُواْ الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُواْ اللّهَ عَلَى مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



بخش دوم - آشنایی با مکمل های دارویی و معدنی


اردیبهشت اناربار


صداي ماندگار - ديه ولايتمون مثل اون قديما نيست - صداي دلنشين استاد محمدعلي سعيدي

بي هُمزبون ، عنوان شعر محلي گلپايگاني ، سروده و با صداي دلچسب استاد محمد علي سعيدي ، شاعر توانمند شهرمان كه در سال 1380 اجرا گرديده است . نكات قابل توجه اين سروده زيبا ، لهجه و گويش واقعي مردم شهر در دهه هاي گذشته ، اشاره به اصطلاحات و ضرب المثلهاي محلي ، يادآوري آنچه در گذشته وجود داشته و ديگر اثري از آن نيست و از همه مهمتر زنده نگه داشتن فرهنگ عامه شهر و اشاره به محصولات معروف هر منطقه و ناحيه است و يك اثر منحصر به فرد را در اين سروده خواهيد شنيد . حتما بشنويد


بازبینی مجدد میراث فرهنگی گلپایگان - محمود نیکنامی

میراث فرهنگی گلپایگان دیر زمانی است که از بین رفته و دیگر امکان بازگشتی برای آن نیست . عوامل زیادی در این نابودی دخالت داشته است ، مهمترین عامل ادعای مالکیت حقوقی افراد حقیقی بر تمام یا قسمتی از این آثار بوده که ظاهرا دلیلی موجه بر تخریب و تغییر کاربری آن بوده است ...ادامه











گلپایگانی‌ها از طریق ۱۳۷معضلات شهری را با شهرداری در میان بگذارند
[26 آبان 99]

گلپایگانی‌ها از طریق ۱۳۷معضلات شهری را با شهرداری در میان بگذارند

شهردار گلپایگان گفت: شهروندان گلپایگانی از این پس هر گونه مشکل شهری که در سامانه ۱۳۷ مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت می‌کنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (دوشنبه) پس از گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است و با تغییر و تحولی که در سامانه ۱۳۷ شهرداری گلپایگان به وجود آمد مشکلات و معضلات شهروندان در اولویت قرار داده شده است، افزود: شهروندان از این پس هر گونه مشکل شهری که در سامانه ۱۳۷ مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت می‌کنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود پیدا کنیم.

شهردار گلپایگان با تأکید بر اینکه پرسنل سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزی وظیفه دارند نسبت به درخواست‌های شهروندان و رفع مشکلات شهری بدون وقفه اقدام کنند، تصریح کرد: عمده ارزیابی مدیران شهرداری گلپایگان از طریق سامانه ۱۳۷ است در واقع مدت زمان پاسخگویی و پیگیری مشکلات شهروندان ملاک ارزیابی خواهد بود.

شکرزاده با بیان اینکه ماهانه سه بار با حضور در سامانه ۱۳۷ از این طریق پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان هستم، تصریح کرد: اکنون با توجه شیوع بیماری کرونا در روزهای ملاقات مردمی پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در سه ماه نخست امسال یکهزار تماس از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار کردند که ۹۰ درصد موارد انجام شده است، گفت: امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۵۵ تماس از طریق سامانه ۱۳۷ برقرار شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: بیشترین درخواست شهروندان آسفالت و روکش معابر است؛ در بودجه سال ۹۹ سه میلیارد تومان برای آسفالت خیابان و معابر شهر اختصاص دادیم، اما به دلیل نوسانات قیمت قیر تاکنون فراتر از بودجه هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان امروز در گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ پاسخگوی مشکلات ۵۵ نفر از شهروندان بود.

اين مطلب تاکنون 95 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كليه حقوق براي پديد آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحيد نيكنامي   | به روز رسانی محتوایی : محمود نيكنامي  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |