به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (دوشنبه) پس از گفتوگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه 137 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را میتوانند از طریق سامانه 137 به شهرداری اطلاع دهند.
وی با بیان اینکه سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است و با تغییر و تحولی که در سامانه 137 شهرداری گلپایگان به وجود آمد مشکلات و معضلات شهروندان در اولویت قرار داده شده است، افزود: شهروندان از این پس هر گونه مشکل شهری که در سامانه 137 مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت میکنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود پیدا کنیم.
شهردار گلپایگان با تأکید بر اینکه پرسنل سامانه 137 به صورت شبانه روزی وظیفه دارند نسبت به درخواستهای شهروندان و رفع مشکلات شهری بدون وقفه اقدام کنند، تصریح کرد: عمده ارزیابی مدیران شهرداری گلپایگان از طریق سامانه 137 است در واقع مدت زمان پاسخگویی و پیگیری مشکلات شهروندان ملاک ارزیابی خواهد بود.
شکرزاده با بیان اینکه ماهانه سه بار با حضور در سامانه 137 از این طریق پاسخگوی مشکلات و دغدغههای شهروندان هستم، تصریح کرد: اکنون با توجه شیوع بیماری کرونا در روزهای ملاقات مردمی پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه 137 انجام میشود.
وی با بیان اینکه شهروندان در سه ماه نخست امسال یکهزار تماس از طریق سامانه 137 شهرداری برقرار کردند که 90 درصد موارد انجام شده است، گفت: امروز دوشنبه 26 آبان 55 تماس از طریق سامانه 137 برقرار شد که در کوتاهترین زمان ممکن به درخواستها رسیدگی میشود.
شهردار گلپایگان گفت: بیشترین درخواست شهروندان آسفالت و روکش معابر است؛ در بودجه سال 99 سه میلیارد تومان برای آسفالت خیابان و معابر شهر اختصاص دادیم، اما به دلیل نوسانات قیمت قیر تاکنون فراتر از بودجه هزینه شده است.
به گزارش ایمنا، پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان امروز در گفتوگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه 137 پاسخگوی مشکلات 55 نفر از شهروندان بود.