پیمان شکرزاده در گفتوگو با خبرنگار ایمنا از فعال شدن اپلیکیشن 137 در شهرداری گلپایگان از یکم بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: شهرداری گلپایگان در نظر دارد جهت رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان و رعایت پروتکلهای بهداشتی از نسخه جدید سامانه 137 با قابلیتها و ویژگیهای منحصر به فرد رونمایی کند.
وی افزود: برنامه نرم افزاری 137 یک نرم افزار تلفن همراه است که برای مشارکت شهروندان در ارائه گزارش مشکلات شهری و تعامل با شهروندان طراحی شده است تا به مرکز سامانه ارسال شود.
شهردار گلپایگان افزود: شهروندان میتوانند از طریق این نرم افزار مشکلات و پیشنهادات در رابطه با شهر را به صورت چند رسانهای (تصویر، ویدئو) به سامانه 137 ارسال کنند که یکی از موارد ارزیابی پرسنل شهرداری سرعت در پاسخ گویی به مسائل شهروندان با این سامانه است.
وی در تشریح ویژگی و قابلیتهای نسخه جدید سامانه 137 گفت: ثبت درخواست و شکایت توسط شهروندان به چند حالت مختلف در 24 ساعت شبانه روز با استفاده از تلفن گویا برای ثبت درخواست به همراه ضبط صدای شهروند وجود دارد.
شکرزاده افزود: با توجه به شرایط کرونایی و امکان مراجعه شهروندان به وب سایت شهرداری و ثبت درخواست و پیگیری آن از این طریق و استقرار اپراتور کارشناس سامانه 137 برای ثبت درخواست در شهرداری که شهروند به صورت تلفنی با کارشناس مشکل را در میان میگذارد و درخواست به نام وی به ثبت میرسد برای رسیدگی به واحد یا مدیریت مربوطه ارجاع میدهد.
وی با بیان اینکه ارتباط بین شهروندان و شهرداری وجود دارد و برای تحقق حقوق شهروندی و مطالبات آنها تلاش خواهیم کرد؛ افزود: ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه برقرار است و دوران محدودیتهای کرونایی از طریق سامانه 137 پاسخگوی مطالبات شهروندان بودیم.