آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

گلها و سبزیجات بهاری در ارتفاعات گلپایگان -موسیر ، لاله ، مرزنجوش ، شوید



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی دربیماری های التهابی آرتریت روماتویید و نقرس


پوشاک (برند)


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.


خانه ها و کوچه باغ های دیدنی حسن حافظ


مسجد تاریخی حاج ملاعلی

شبستان تاریخی مسجد حاج ملاعلی با معماری زیبا در مرکز شهر گلپایگان در خیابان مسجد جامع واقع است این بنای ارزشمند با قدمت 200 ساله هم اکنون قابل استفاده و بازدید دوستداران میراث فرهنگی می باشد











رونمایی از اپلیکیشن 137 در شهرداری گلپایگان
[2 بهمن 99]

رونمایی از اپلیکیشن 137 در شهرداری گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: جهت رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نسخه جدید سامانه 137 با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد رونمایی شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از فعال شدن اپلیکیشن 137 در شهرداری گلپایگان از یکم بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: شهرداری گلپایگان در نظر دارد جهت رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نسخه جدید سامانه 137 با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد رونمایی کند.

وی افزود: برنامه نرم افزاری 137 یک نرم افزار تلفن همراه است که برای مشارکت شهروندان در ارائه گزارش مشکلات شهری و تعامل با شهروندان طراحی شده است تا به مرکز سامانه ارسال شود.

شهردار گلپایگان افزود: شهروندان می‌توانند از طریق این نرم افزار مشکلات و پیشنهادات در رابطه با شهر را به صورت چند رسانه‌ای (تصویر، ویدئو) به سامانه 137 ارسال کنند که یکی از موارد ارزیابی پرسنل شهرداری سرعت در پاسخ گویی به مسائل شهروندان با این سامانه است.

وی در تشریح ویژگی و قابلیت‌های نسخه جدید سامانه 137 گفت: ثبت درخواست و شکایت توسط شهروندان به چند حالت مختلف در 24 ساعت شبانه روز با استفاده از تلفن گویا برای ثبت درخواست به همراه ضبط صدای شهروند وجود دارد.

شکرزاده افزود: با توجه به شرایط کرونایی و امکان مراجعه شهروندان به وب سایت شهرداری و ثبت درخواست و پیگیری آن از این طریق و استقرار اپراتور کارشناس سامانه 137 برای ثبت درخواست در شهرداری که شهروند به صورت تلفنی با کارشناس مشکل را در میان می‌گذارد و درخواست به نام وی به ثبت می‌رسد برای رسیدگی به واحد یا مدیریت مربوطه ارجاع می‌دهد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین شهروندان و شهرداری وجود دارد و برای تحقق حقوق شهروندی و مطالبات آنها تلاش خواهیم کرد؛ افزود: ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه برقرار است و دوران محدودیت‌های کرونایی از طریق سامانه 137 پاسخگوی مطالبات شهروندان بودیم.

اين مطلب تاکنون 869 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |